Әдістемелік бірлестіктер

×

Error message

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /var/www/mektep44-akt/data/www/mektep44-akt.edu.kz/includes/file.phar.inc).

Білім беру мекемесіндегі әдістемелік жұмыс мұғалімдердің әдістемелік бірлестіктерінің жұмысы арқылы жүзеге асырылады. Мектепте мұғалімдердің 3 әдістемелік бірлестігі жұмыс істейді: қоғамдық – гуманитарлық пәндер, жаратылыстану-математикалық пәндер, сынып жетекшілері.

Әдістемелік бірлестіктердің жұмыс жоспарлары көктемде, оқу жылының соңында мектептің әдістемелік жұмыс жоспарын ескере отырып жасалады, содан кейін жаңа оқу жылында Әдістемелік Бірлестік ұйымдастыру отырыстарында түзетуден өтеді. Жоспарлар белгілі бір уақыт кезеңінде мектепте қалыптасқан жағдайды ескере отырып, мектеп контингентін, жұмыс тәжірибесі мен мұғалімдердің біліктілігін, мұғалімдердің бейімділігі мен мүдделерін ескере отырып жасалады. Жоспарлар оқу жылының соңында мектептің әдістемелік кеңесінің отырысында қарастырылады

Әдістемелік жұмыстың мазмұны мен нысандары жұмыс бағыттарына сәйкес анықталады.

Қазіргі мектептің әдістемелік қызметі оқушылар мен педагогтардың шығармашылық әлеуетін дамытуға бағытталған ғылым мен практиканың заманауи жетістіктеріне негізделген шаралар жүйесі болып табылады.

Мұғалімдердің әдістемелік бірлестіктері:

Пәндер бойынша мұғалімдер ӘБ

ӘБ жетекшілері

Әдістемелік тақырып

1

Қоғамдық-гуманитарлық пәндер мұғалімдерінің ӘБ:

 - қазақ тілі мен әдебиеті;

 

- орыс тілі мен әдебиеті;

 

- ағылшын тілі;

 

- тарих және құқық

 

 

 

 

 

 

Р.Абдибекова

 

 

 

Сабақ сапасына қойылатын замануи талаптар- білім беру талаптарын жаңартуға бағдар

2

Жаратылыстану-математика пәндері мұғалімдерінің ӘБ:

 

- математика, информатика, физика;

 

 - химия, биология, география

 

 

Джамалбекова Н.Д

 

Сабақ сапасына қойылатын замануи талаптар- білім беру талаптарын жаңартуға бағдар

3

Сынып жетекшілерінің ӘБ

 

 

Г.А.Камысбаева

Әртүрлі себептермен мысалы, педагогикалық бақылаудың болмауы, ауыруы, оқуға деген ынтаның болмауы, қиын отбасылық өмір және т. б. күндізгі мектепте немесе колледжде оқи алмаған "қиын" жасөспірімдерді әлеуметтік-психологиялық оңалту және бейімдеу,

Мектептің әдістемелік тақырыбы: Сабақ сапасына қойылатын замануи талаптар- білім беру талаптарын жаңартуға бағдар.

Әдістемелік жұмыстың мақсаты: Заманауи сабақты өткізу әдістемесі және оның жалпы дидактикалық талдауы саласында педагогтардың теориялық және практикалық білімдерін арттыру.

Әдістемелік жұмыстың міндеттері:

1. Қазіргі сабаққа қойылатын талаптар мәселесі бойынша теорияны оқып үйрену арқылы мектепке оқыту жүйесін жаңарту бойынша жұмыс істеу;

2. Білім беру қызметінде замануи білім беру технологияларын белсенді және тиімді пайдалану;

3. Мектептегі материалдық-техникалық жағдайды есере отырып, сабақ өткізу кезінде ақпараттық технологияларды пайдалану саласын кеңейту;

4. Үлгерімі нашар оқушылармен жұмысты жетілдіру.

Әдістемелік жұмыстың түрлері:

  • Педагогикалық кеңес
  • Әдістемелік кеңес
  • Әдістемелік бірлестіктер
  • Әдістемелік семинар
  • Жұмыс тәжірибесін жалпылау
  • Ашық сабақтар
  • Аттестациялық іс-шаралар
  • Біліктілікті арттырудың курстық жүйесін ұйымдастыру және бақылау
  • Пәндік апталықтар мен онкүндіктер
  • Педагогикалық мониторинг
Қазақ